Volleybal­vereniging Set Up - Ja! Kom op, hè! Mooie bal! Haha!

Ja! Kom op, hè! Mooie bal! Haha!

Dit zijn de geluiden die aangeven dat het volleybalseizoen 2019 bij Set Up is begonnen. Met twee enthousiaste teams wordt iedere woensdagavond om 20.00 uur getraind in de Wetering. Doe je mee?

Set Up heeft twee teams: een recreantenteam en een team voor gevorderde volleyballers. Bij de recreanten is iedereen welkom: onze jongste speler is 17, de oudste 73. Kan je nog geen bal slaan? Geen probleem: we leren het je graag. Kan je al wel volleyballen, maar niet als de beste? Sluit je dan nu aan bij het recreantenteam van Set Up: een gezellige, enthousiaste club mensen die met veel plezier volleyballen.

Het team voor gevorderde volleyballers speelt voor de winst. Er wordt serieus gevolleybald, maar wel met veel plezier. Het borrelen achteraf is meestal wat minder serieus. De heren van dit team spelen ook competitie. Kan je al een aardig balletje slaan? Meld je dan nu aan.

Set Up geeft de mogelijkheid volledig vrijblijvend te komen kijken en/of een paar keer mee te spelen. Je bent ook van harte welkom op het Dorpstoernooi van Set Up op 3 november 2019. Of misschien stel j e een team samen en doen jullie mee? Meer informatie is hier te vinden.

Tot volleybals!

PS: Stem op Volleybalvereniging Set Up bij Rabo ClubSupport en steun ons bij het organiseren van het Dorpstoernooi ter gelegenheid van onze 50-jarige bestaan!

Peggie