Volleybal­vereniging Set Up - Posts

Feestelijk Volleybaltoernooi is groot succes

Feestelijk Volleybaltoernooi is groot succes Zondag 3 november vond in De Wetering in Loon op Zand het Feestelijk Volleybaltoernooi plaats. Het toernooi werd georganiseerd door Volleybalvereniging Set Up. Afgelopen drie jaren organiseerde Set Up al een Dorpstoernooi. Omdat in 2019 Set Up 50 jaar bestaat, was er reden voor een extra feestelijk editie van het toernooi. En een extra feestelijk tintje kreeg het toernooi al voor aanvang: Burgemeester Hanne van Aart was aanwezig.

Ja! Kom op, hè! Mooie bal! Haha!

Ja! Kom op, hè! Mooie bal! Haha! Dit zijn de geluiden die aangeven dat het volleybalseizoen 2019 bij Set Up is begonnen. Met twee enthousiaste teams wordt iedere woensdagavond om 20.00 uur getraind in de Wetering. Doe je mee? Set Up heeft twee teams: een recreantenteam en een team voor gevorderde volleyballers. Bij de recreanten is iedereen welkom: onze jongste speler is 17, de oudste 73. Kan je nog geen bal slaan?