Volleybal­vereniging Set Up - Informatie

Welkom bij Volleybalverenging Set Up

Welkom bij de website van Volleybalvereniging Set Up uit Loon op Zand. Onze club bestaat uit ongeveer 30 leden die verdeeld zijn in twee groepen: Gevorderden en recreanten. Beide groepen trainen op woensdagavonden van 21:30 tot 23:00 in De Werft te Kaatsheuvel.

Onze leden vormen een gemengd gezelschap:

Gevorderden

De gevorderden bestaan uit en dames en heren die vroeger competitie hebben gespeeld in de NeVoBo-competitie. Deze groep verdeelt zich in twee teams en speelt een wedstrijd tegen elkaar.

Recreanten

De groep recreanten begint de trainingsavond met een warming up. Regelmatig wordt er een of twee oefeningen gedaan om de techniek beter onder de knie te krijgen. Tot slot wordt de groep recreanten in twee teams verdeeld die de rest van de training een wedstrijd spelen tegen elkaar.

Wat heeft Set Up nog meer te bieden?

Naast volleybal houden we van gezelligheid. Na de training blijven we nog even gezellig kletsen onder het genot van een drankje in de kantine of bij onze sponsor De Kiosk.

We organiseren in november ons Dorpstoernooi gericht op mensen uit Loon op Zand en omgeving. Het eerstvolgende toernooi zal begin november 2024 plaatsvinden.

In januari houden we ons Bitterballentoernooi, waarbij alle leden van de club verdeeld worden in teams die onderling een toernooi spelen op 1 avond.

Aan het einde van het seizoen organiseren we een teamuitje of barbecue per trainingsgroep om het jaar gezellig af te sluiten.

Verder wordt er vanuit onze vereniging aan diverse toernooien in de regio deelgenomen, zowel zaaltoernooien als beachtoernooien.

Zoals je ziet, naast volleybal, staat gezelligheid voorop bij onze vereniging!

Hoeveel contributie moet ik betalen?

Als je lid word, dan moet je uiteraard contributie betalen. We gebruiken de contributie voornamelijk om de zaalhuur te betalen en af en toe nieuwe volleyballen aan te schaffen.

Groep Contributie Totaal
Gevorderden € 90,00 € 147,50
Recreant € 90,00 € 90,00

Contact

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden per e-mail.

Functie Naam E-mailadres
Voorzitter Nico Castelijn voorzitter@vvsetup.nl
Penningmeester Paul Nieuwenhuisen penningmeester@vvsetup.nl
Secretaris en webmaster Thorsten Bär secretaris@vvsetup.nl
Algemeen bestuurslid William Zeebregts william@vvsetup.nl

Wil je ons post sturen? Het correspondentieadres is:

Volleybalvereniging Set Up
Eem 9 5172 BZ Kaatsheuvel

Volleybalvereniging Set Up staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer 40271823.