Volleybal­vereniging Set Up - Gratis meetrainen

Drie keer gratis meetrainen

Heb je zin om te volleyballen? Weet je niet zeker of Volleybalvereniging Set Up de juiste vereniging is voor jou?

Kom dan gerust kijken tijdens een trainingsavond. Of nog beter: neem je sportkleren mee en train met ons mee. Je mag drie keer vrijblijvend meetrainen. Pas daarna hoef je te beslisen of je lid wordt van Set Up.

De trainingen zijn op woensdagavonden van 21:30 tot 23:00 in De Werft. En als je zin hebt, dan blijf je na afloop nog wat drinken met onze leden om de vereniging nog beter te leren kennen.

Je hoeft je niet aan te melden van te voren (Het wordt echter wel op prijs gesteld, als dit wordt gedaan. Zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Als je vragen hebt, stel ze dan per mail aan secretaris@vvsetup.nl.